Hallo Wereld!

Hallo wereld!

Ik heb besloten om een blog te beginnen.

Ik weet niet zo goed waarom, maar ik heb dingen die ik wil delen met mensen, en dit lijkt me een goede manier. Dit vandaar.

In deze blog probeer ik mensen te helpen met de situaties die ik zelf beleef in de wereld. Ik ben bijvoorbeeld een meisje met angststoornissen. En zeg nou zelf, dit soort dingen zijn best wel actueel op dit moment toch? Ik bedoel, ik ken weinig mensen die geen angst hebben voor iets. En er is ook veel om bang voor te zijn.
  • Angst over school, of op werk. 
  • Angst om niet opgenomen te worden in een vriendengroep. 
  • Angst om gepest te worden. 
  • Angst om te falen. 
Van het laatste heb ik veel last. Ik ben bang om te falen. Heel erg bang. Ik had hier al last van toen ik ongeveer 11 was. Ik durfde niks te vertellen in de klas, omdat ik bang was dat ik niet uit mijn woorden zou komen. Omdat mensen me misschien wel stom vonden om iets wat ik leuk vind.

Misschien komt je dit wel helemaal niet bekend voor. Misschien ben je wel heel zelfverzekerd en heb je nooit ergens angst voor. Ik zou je dan dringend willen verzoeken om met mij van leven te willen ruilen😄.


Ik heb besloten om deze blog anoniem te houden. Dit is om verschillende redenen:

  • Stel dat dit uit de hand zou lopen en er veel mensen komen kijken naar deze site (wat dus zeg maar 0,1 % kans is) weet niemand wie ik ben. 
  • Ik hou er nogal van om mijn mening te geven, maar ik ben een beetje bang voor de reacties van mensen. Door het anoniem te houden, kan niemand me wat doen, want niemand kent me! Slim van mezelf, vind ik.
  • Er worden op deze blog waarschijnlijk best wel persoonlijke dingen gedeeld en ik wil niet dat mensen raar naar me gaan kijken. 
Daarnaast hou ik er gewoon van om mijn bijzonder lelijke hoofd in de vriendloze wereld te houden. (Grapje, ik heb echt wel vrienden)

Om toch wat over mezelf te vertellen: Ik ben een meisje dat op dit moment met haar opleiding bezig is. Eerste jaar. Ik doe een zorgopleiding en ik vind het mega leuk. Ik hou daarnaast ook van paardrijden, (geen zorgen voor de paardenhaters die dit zouden kunnen lezen, ik ga hier niet, tot nauwelijks over schrijven😊) ook al doe ik dit nu al een tijdje niet meer.

Daarnaast hou ik heel veel van muziek. Muziek is echt een passie van mij. Ik leer op dit moment gitaar spelen en ik vind het echt mega cool.
One Direction is dus echt de beste band ter wereld en niemand die me daar aan kan helpen. (Sorry bts lovers, ik ben toch echt een directioner) Ik ben van plan om ook wat dingetjes over muziek te gaan schrijven, omdat ik dit gewoon echt gaaf vind.

Ik denk dat dit het eventjes was voor deze keer. Ik weet niet zo goed wat ik nog meer kan vertellen over mezelf.

Ik ben best nieuwsgierig naar wat jullie van deze blog vinden. Laat je het eventjes weten? Als er iemand is die dit leest natuurlijk.

Sunny turns to Moon.




Reacties

Populaire posts van deze blog

Werkdrama's